Obaveštenja i radni materijal vezan za predmete BETONSKE KONSTRUKCIJE (modul KONSTRUKCIJE), BETONSKE KONSTRUKCIJE INŽENJERSKIH OBJEKATA i MONTAŽNE BET.KONSTRUKCIJE na Departmanu za građevinarstvo i geodeziju Fakulteta tehničkih nauka u Novom Sadu.

Zapisnik BKIO(BK2) - 2014-04 (april)

U nastavku su, tabelarno, dati zvanični zapisnici prosleđeni studentskoj službi. 

2013/2014 - Aprilski rok termin 1
Brujić Zoran - (99.G315) Betonske konstrukcije 2
13.04.2014. 17:00 Sale: Fakultet tehničkih nauka (A2)
Ukupno studenata: 7
Redni br Br. indeksa Prezime Ime Poeni Ocena
1 G4123 Tunguz Tatjana 50 5
2 G4771 Micić Mirela 50 5
3 G4841 Mitrović Radivoje 50 5
4 G4882 Ilić Aleksandar 0 5
5 G4887 Jovanović Đorđe 50 5
6 G4973 Milutinović Mladen 25 5
7 G4995 Budić Stevan 20 5
2013/2014 - Aprilski rok termin 1
Brujić Zoran - (04.GG37) Betonske konstrukcije 2
13.04.2014. 17:00 Sale: Fakultet tehničkih nauka (A2)
Ukupno studenata: 4
Redni br Br. indeksa Prezime Ime Poeni Ocena
1 G4985 Motika Dalibor 50 5
2 G5002 Glišić Aleksandra 50 5
3 G5098 Kalapać Nikola ND
4 G5166 Kordić Ivana 55 6
2013/2014 - Aprilski rok termin 1
Brujić Zoran - (06.GG501) Betonske konstrukcije inženjerskih objekata
13.04.2014. 17:00 Sale: Fakultet tehničkih nauka (A2)
Ukupno studenata: 3
Redni br Br. indeksa Prezime Ime Poeni Ocena
1 G5217 Krklješ Nenad 20 5
2 G5239 Grbović Milan 50 5
3 G5299 Ilić Davor 25 5
2013/2014 - Aprilski rok termin 1
Brujić Zoran - (06.GG501) Betonske konstrukcije inženjerskih objekata
13.04.2014.. 17:00 Sale: A2 (00-A2)
Ukupno studenata: 6
Redni br Br. indeksa Prezime Ime Poeni Ocena
1 G1 32/11 Vasić Boris ND
2 G1 35/12 Sremački Isidora 63.5 6
3 G1 27/13 Gutić Svetlana 55 6
4 G1 38/13 Ćeranić Tatjana 50 5
5 g1 51/13 Lazić Neda 62 6
6 G1 52/13 Krajnović Ivana 32.5 5
2013/2014 - Aprilski rok termin 1
Brujić Zoran - (12.GG501) Betonske konstrukcije inženjerskih objekata
13.04.2014.. 17:00 Sale: A2 (00-A2)
Ukupno studenata: 2
Redni br Br. indeksa Prezime Ime Poeni Ocena
1 G1 43/13 Gadža Vladimir 25 5
2 G1 50/13 Ristanović Dejan 45 5

No comments:

Post a Comment